poniedziałek, 22 lutego 2010
Jak dziś pamiętam wakacje roku 1996. MTV natrętnie karmiło nas popową papką gdy nagle oczom mym ukazał się obraz który utkwił mi w pamięci na zawsze. Dwóch wariatów w futurystycznych kaftanach bezpieczeństwa z ogromną pasją wrzeszczało Woo Hah!! Got You In All Check. Tak byli to nie kto inny jak Busta Rhymes i ODB, czyli rapowy karabin maszynowy (Busta) oraz alkoholik znany z tego iż masowo produkował dzieci, a przy okazji był jednym z większych wariatów ówczesnego światka rapowego (ODB). Jeszcze tego samego roku udało mi się dorwać taśmę z albumem 'The Coming' który po dziś dzień jest jednym z najważniejszych albumów w mojej płytotece. Rozkrzyczany świr o wyglądzie przypominającym Predatora rozłożył mnie na łopatki swoim absolutnie fenomenalnym flow. Jego wizja rychłego upadku świata który zapowiadał okraszona niesamowitymi tłustymi beatami dja Scratcha sprawiły że Busta stał się dla mnie prawdziwym rapowym prorokiem. Dlatego dziś przypominamy Wam tego koleżkę krzyczac razem z nim Woo Hah!!!



... i jeszcze na okrasę wersja bez ODB za to z absolutnie rozpierdalającym czachę intro będącym fragmentem utworu Everything Remain Raw

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy